Sjuk bara sådär

Der blev en liten sjukis här hemma på bara nån timma. Hela morgonen och förmiddagen har Amanda vart precis som vanligt, glad och lekfull... Sen efter hon sovit middag så vakna hon nu med 39,1 graders feber och är jätte jätte hängig.. Vad hände? bara sådär ?.
Skumt, så då vet jag vad jag har framför mig kommande natt. Not funny.. Stackars min fis, Kan man inte ha lite tur att eftersom det kom så snabbt så kan det gå bort lika fort ?

Amanda har fått ipren nu iaf, och blev genast lite piggare men sitter helst bara brevid mig och läser lite bok, så det ska jag ägna mig åt nu.. Snart kommer limpan hem också. !

Nu håller vi tummarna att det går över fort va?



Haha en arg liten tjej i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0