Aaa..

Nu sitter jag här helt nyvaken.. Shit va skönt jag har sovit inatt =D ska snart göra mig en god frukost, typ en rostad macka och en skål med fil o flingor hihi =D
Igår baka jag chokladbollar , va roligt de va att baka haha =D Linus satt med som en liten pojke och vill smaka degen och grejjer haha så himla söt  =D
Jag tänkte överaska honom idag eller imorgon och baka en smulpaj för de vet jag att han älskar... haha shiit va roligt att baka :P .
Har man inte så mkt annat å göra så varför inte... Ja menar alla jobbar å jag sitter här haha...
På torsdag ska jag iallafall luncha med Liisa, de ska bli jätte kul, har ju inte sett henne på så länge nu..
Men men nu är de frukost dags med en bra film.. hihi.. :)

Skansen

Nu har jag inte uppdaterat under helgen för att ... aa jag vet inte haha ... =)
Nu är jag ledig i en vecka igen :) hihi skönt ...
Igår var jag och Linus in till skansen... jätte mysig dag var det... =D , började med att gå runt på skansen och kolla alla djuren sen  gick vi till ut därifrån och satt oss vid vattnet och åt en korv å mata fåglarna hehe =D
och avslutade dagen inne i stan med en  god glass =)
Sen åkte vi hem och spelade kort å sånt :)
perfekt dag .. hehe, intresse klubben antecknar.. ;)
men nu ska ja se lite på tv, =D bye bye ...

Jag älskar dej sååå himla mkt Linus .
Har alltid lika kul med dig.. .Du är Bäst

Regn, Regn och Regn.

GodMorgon ! =)
Idag fick jag vara ledig från jobbet pga av de dåliga vädret så jag jobbar fre-lör istället ... :) skönt ändå för de är ju inte så roligt att jobba i de här vädret egentligen... =)
Varför blev de dåligt väder så fort vi kom hem från spanien... suck .
Man får väl hoppas på att ryss värmen kommer snart som de stod i tidningen...
Nu är malin i spanien iallafall.. =) lyxigt . ! Jag vill också .. haha. Hoppas hon får de bäst iallafall =)
Aja nu ska ja ta å ringa min kära mor och så . =) skriver sen .

Minnesstunden .

Här är en länk till Michael Jackssons minnesstund från igår... Jag missade lite utav de igår och sen sa Linus till mig att jag missade hans bror och dotter när dom höll tal och de ville jag verkligen se, så tack å lov att de gick å se idag :)

R.I.P Michael Jacksson

Sitter och kollar på minnesstunden med Michael Jacksson nu.. Usch va hemskt alltså...
Hela världen sörjer nu våran största stjärna... :( the king of pop

Rest In Peace Michael Jacksson. !

Jobbig natt

GodMorgon Godmorgon...
Usch vilken hemsk natt de har vart, jag har ständigt vaknat upp och varit helt torr i munnen  och behövde vatten hela tiden... Hostan började sätta igång ordentligt inatt också och jag var så rädd att jag skulle väcka Linus för han skulle upp 03.45 inatt och åka iväg till jobbet så jag fick ligga och försöka hålla igen... Nej usch alltså, ingen kunde bli gladare än jag när de va morgon igen, iallafall lättad... hehe...
Nu sitter jag här med en skål blåbärs fil och flingor , mums hihi =) de va länge sen jag åt de =D ...

Förkyld .

Buhu, jag känner att jag börjar bli sjuk... Är helt snuvig, hostig och känner mig febrig till och från... Vem orkar? nej fy, jag tänker inte låta detta elände bryta ut helt.... Ska nog göra mig en kopp te nu och lägga mig med täcke i soffan och kolla lite på momma's boys haha älskar de programmet =) de låter mys tycker jag..! =)

Tillbaka till verkligheten

Tillbaka till jobbet idag då.. efter två veckors semester.. hmm , känns liiiite jobbigt. hehe ja känner mig lite lat faktiskt men men, tillbaka till verkligheten som man säger..
Nu sitter jag hos mamma vid malins dator och myser ... Börjar om en och en halv timme...
Lyxigt Malin, hon åker till spanien om två dagar, Suck !! jag vill också ju. hehe .
Men nu ska jag vara lite social här ...

Bästa resan ever.. Lloret de mar, 22/6 - 2/7 (09)

Jag sätter in bilder nu istället för Linus ville se "vad blir de för mat" på tv. inte precis mitt favvo program så jag fixar de här då =) hihi..  Nu  kan  jag ju inte sätta in alla bilder på en gång för vi tog upp mot 150 bilder och jag får inte heller lägga in allt för min sötnos haha , man blir ju inte alltid nöjd med kort :P men men , ett kort säger mer än tusen ord säger man ju =) , de har iallafall varit den bästa resan ever... Vi har vart in till barcelona, vi har haft picknick på utsiktsplatser, badat,solat,festat ja allt man oftast gör på semester fast den här gången var allt sååååå mkt bättre, jag fick ju uppleva allt med min själsfrände  =) hihi... Linus mamma och syster var där också, vi var ju inte med dom hela tiden men ibland träffa vi dom också, jätte mysigt =) ..Maria, linus syster fick migg till o med att smaka på tequila som jag aldrig vågat förut, och helt chockerande så gilla ja de faktiskt haha , iallafall då =D  de är så svårt att beskriva en sådan bra resa som de har vart men jag har gjort mitt bästa och man får helt enkelt kolla bilderna =D ..

Här  var våran ena pool på hotellet, vi bodde på ett JÄTTE fint hotell med tre pooler,bowlingshall,tennisbana,olika resturanger aa you name it .. hehe . :D så hotellet var riktigt mysigt alltså ! =)  de här tycker iallafall jag var den finaste poolen å så . =)

Här var första kvällen, Jag och Linus sitter och dricker Sangria på ett mysigt ställe. =)
Mums för sangria alltså hehe =D

Puss på Hotellet =D Sötnosar =)

Här är jag och Linus ute någonstans och drack en JÄTTE god drink som smaka som glassen twister =D hehe, verkligen farligt god alltså... =)

Här är jag och älsklingen på väg till poolen på hotellet, vi var tvugna att ta ett kort här för de va sånt gulligt litet vattenfall på vägen upp =D

Här tog vi några glas vin på en resturang där dom bara sålde kyckling, haha men vi åt inte där tyvärr fast å andra sidan så åt jag nästan bara kyckling där nere haha typiskt mig =)

Min sötnos !! vi tog en båttur till ett jätte mysigt ställe som hette Tossa där vi satt på en utsiktsplats på en uteservering hela dagen med Maria, linus syster och hennes kille och drack öl.. =D

Här är vi =D

På väg upp på utsiktsplatsen =) fint va? :D

Så kära :D

Här är också på tossa, vi va ju tvugna att ta kort på den fina palmen... =)

Hemma på hotellet igen =) balkongmys

Här åkte vi in till Barcelona, jätte mysig dag =D bara jag och Linus hela dagen i storstaden =) här hade vi gått runt jätte långt för att försöka hitta till stranden så vi var tvungna å sätta oss och ta en svalkande öl haha , värsta fint ju =D

Promenad i storstaden =D , man hade verkligen behövt mer än en dag för att hinna se allt men de var iallafall första gången i mitt liv som jag tyckt de va intressant att se olika byggnader och grejjer =) mys

Min sötnos, han köpte dom här brillorna åt oss på stranden för jag med min otur hade bränt mig så mycket att jag fick vattenblåsor på hela kroppen och stor skorpa på näsan, blåsorna gick ju att ta bort men inte skorpan så brillorna täckte ju lite iallafall =D sötis..

Här är bussresan hem från barca. helt trötta hehe =)

Min prinscharming sätter blomma i mitt hår haha... på väg hem från stranden... =)

Sista kvällen i lloret de mar . sorgligt ..

Här skulle vi hem , Min söta söta sööta älskling sitter här och väntar på bussen till flyget.. tröttis .. =)
Tack för den bästa resan ever med dig älskling :D

Hemma igen! =)

Jaha då va man hemma igen från spanien, tråkigt på ett sätt men skönt på ett annat.. borta bra men hemma bäst säger man ju...
Fast resan har verkligen vart helt fantastisk ! =D Så himla mysigt som de vart alltså.. ja ska sätta in kort imorgon, =D
Just nu ville ja bara titta in en snabbis men ja ska gå å äta nu med min babe. Men imorgon så ska ja skriva mer om resan och lägga in bilder å så . =D