Aaa..

Nu sitter jag här helt nyvaken.. Shit va skönt jag har sovit inatt =D ska snart göra mig en god frukost, typ en rostad macka och en skål med fil o flingor hihi =D 
Igår baka jag chokladbollar , va roligt de va att baka haha =D Linus satt med som en liten pojke och vill smaka degen och grejjer haha så himla söt  =D 
Jag tänkte överaska honom idag eller imorgon och baka en smulpaj för de vet jag att han älskar... haha shiit va roligt att baka :P .
Har man inte så mkt annat å göra så varför inte... Ja menar alla jobbar å jag sitter här haha... 
På torsdag ska jag iallafall luncha med Liisa, de ska bli jätte kul, har ju inte sett henne på så länge nu.. 
Men men nu är de frukost dags med en bra film.. hihi.. :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0