Såååå less på detta !!!

En arg och gråtfärdig hyresvärd ringde idag och klaga, alltså jag!!

Jag blir så förbannat less ibland.  Skulle natta Amanda så hon fick sova sin middag i vanlig ordning och ska göra iordning välling. Men som vanligt numera så hade dom stängt av vattnet !!! Så nån välling kunde inte göras.. Jag blev skit lack, hade på både tvätt och disk maskin. Tänk om ja inte hade vart hemma och kunnat stänga av dom ?
Ingen lapp hade vi fått heller. Så först tar jag amanda under armen och åker ner i porten för att kolla om någon var där som jag kunde skälla på, var så arg så jag åkte ner i pyjamasen till och med. haha. Men ingen fanns där så jag ringer upp dom och skäller ist.. Berättar hur dåliga jag tycker dom är och att detta inte är första gången osv...Men vad jag fick till svar var ett litet ynket förlåt och den dummaste kommentaren "kan du inte åka ner till en mack och hämta vatten" haha är det så det ska vara nu för tiden??  Började nästan gråta till o med.. haha reta inte en gravid kvinna idioter !!

Sluta med att vi fick skippa vällingen och jag fick lägga mig med amanda och låtsas sova så hon kunde göra desamma...

Nej inte okej alltså.!! Så veckans tistel sätter jag lätt på dom !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0