Mkt på kort tid.

Vaknat, klätt på oss, ätit frukost, plockat ihop hemma, Lämnat Amanda på dagis, följt med mamma och handlat, gått tillbaka till dagis och nattat mandis, gått hem och ska snart gå och hämta henne igen.! :) Tur att man valde ett dagis nära.

Tycker synd om henne, hon var ledsen när jag kom för hon var trött, jag nattar henne och sen vaknar hon utan mig, buhu =( det är tuffare än man tror att lämna sitt barn på dagis. Saknar henne så mkt nu så jag ligger helt redo för att hämta, inväntar bara ett samtal från dom.. Eller ska man sätta sig utanför? hahah, aa som sagt är väldigt längtig just nu.

Vid 15.00 kommer moster upp och hälsar på, hon var lite mandis längtig.

Prick en vecka kvar till ultraljud just nu =D hihihoho.

Så vad gör ni denna måndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0