Kylig morgon !! burr ...

Godmorgon.!

Fy vilken kall morgon. !! Ja fryser ihjäl denna morgon faktiskt..

Jag och Amanda sov till 7.30, vilket är rena rama lyxen här hemma.. Har faktiskt haft en lyxvecka då vi har sovit längre än annars hela tiden. :D
Love it !!

Idag är det inte mkt på schemat. Ska iväg o handla lite i vanlig ordning, sen har jag lite samtal till försäkringskassan att ta itu med. Suck ! 

Lovade ju kort på min vackra vackra balkong , och jag ja har dom på kameran bara det att det är ju som sagt glapp i sladden så man får sitta å kämpa ett bra tag innan man får in dom på datan, så har inte lyckats ännu. hehe. Gäller ju att ha tiden till o få sitta och kämpa ett tag också, men dom kommer, dom kommer.. 

Nu ska vi klä på oss här hemma. Frullen är uppäten och hemmet är ihop plockat, så det är bara å klä oss som är kvar :) Kändes jobbigt idag haha men det är bara att görat, de e bara för de e så kallt typ.. 
Snart kommer ju mammsen hit och ska hämta upp oss men också för att hjälpa mig o bedömma en vinteroverall som vi köpt till mandis. Gäller att vara ute i tid. :) 

Puss på er och hoppas ni får en bra dag i kylan. Eller kanske spricker det upp ? :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0