Im alive. !

Jag lever gott folk ! har bara haft ganska mkt just nu...

intervjuen gick jätte bra, fick dock tyvärr ett samtal igår från henne att tjänsten hade gått till någon annan.. MEN jag blev hennes favorit och hon har nu tipsat vidare om mig till ett annat jobb som receptionist och dom kommer ringa mig i början på nästa vecka. Så det var tråkiga nyheter på goda.. Hon ville hjälpa mig att hitta ett jobb sa hon ! :)

Vi har vart och storhandlat idag. Fyllt hela frysen, kylen och skafferiet. skönt. ! :D fast medans vi var borta så hade mamma henne och då slog det till med feber bara sådär igen.!! Så hon har nu 39,4 igen !! Suck, min lilla bebis. Hon är jätte jätte trött nu så vi är tvugna att lägga henne nu redan. Så vi får se vart denna natt tar oss. Not funny i guess !!

Så då kör vi sitta inne och få dottern och bli frisk ronden IGEN !! Jävla dagis baciller eller vad det är !

Ser inte ut som om det blir nå dagis på mån... Inskolningen i övrigt går bra. Hon blir dock jätte ledsen när jag går men slappnar av sen. När jag hämta henne i fredags så ville hon verkligen inte gå hem. Så även där, jobbigt i början men i slut ändan ser det bra ut. :)

Konstigt bara hur febern kan slå till bara sådär, det oroar mig lite. Ingen förvarning alls. Hon har hur pigg som helst imorse och helt plötsligt sjuk... Nån småbarnsmamma som läser detta som vet om detta är normalt?



Vi kör på arg kortet igen !! Dumma baciller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0