Bättringsväg kanske?

Vilken fruktansvärt seg dag det är idag.. Klockan är bara 15.00 snart !! hallå !!
Hahah.

Kan ju bero på att vi är hemma sittande.. Amanda mår bättre och de blev därför inget läkarbesök, febern är sänkt till 38 så dom tyckte att vi skulle avvakta och ifall hon går upp i feber igen så ska vi åka in.. Så håll tummarna att det inte bli så.. Det fanns tydligen nått som hette 3 dagars febern så det kan ju vart det. MEN jag har blivit lurad förr av hennes temperatur , den gick ner här om dan ch jag trodde hon skulle bli frisk men tvärt så gick den upp igen. Så vi får väl se vad som händer. Jag håller iaf alla fingrar och tår.. :D

Piggare och gladare är hon iaf så det är ju huvudsaken..

Linus och Amanda badar nu och jag passade på att plocka ihop hemmet och nu väntar jag på att dom ska bli klara.. Tänkte också ta mig en dusch..

Bort med alla baciller från oss tack !! :)

Mandis farfar va upp bara till dörrn med glass till manda så det va ju snällt. :D

Jaja vilken sjukhus blogg detta har blivit dom senaste dagarna men detta ska ju handla om mitt liv så det e ju inte så konstigt kanske. ! ;) Amanda är ju mitt liv till 100. :D

Aja , puss på er och hoppas för er att inte eran dag är lika seg som våran. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0