Andra dagen !

Andra dagen på dagis är avklarad. Amanda tjurade jätte mycket på mig när vi skulle gå hem så det går väldigt bra. :) Imorgon ska vi vara där från 9.00-10.30 . :) en halvtimmes längre lek och bus.
Känns jätte skönt att hon trivs iallafall... Hon gick till och med in själv när jag höll på att klä av mig utekläderna. haha. Men ändå har hon ett litet öga med för att se så jag är kvar :) Sötnosen.

Rektorn där borta kände tydligen min farmor och farfar också! haha världen är liten..

Fick ett samtal som jag missade nyss från ett jobb jag sökt, ringde upp och lämnade ett medelande att hon kunde ringa upp igen så får se vad det handlar om :)

Har inga bilder idag heller att lägga upp. Har fotat från dagis på min telefon och till den har  jag ingen sladd satt det får bli såhär. Mandis sover som en stock nu och ja ska passa på att ta det lungt .

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0