Tacogratäng

Hallå där ! Har lämnat Amanda till dagis för en timme sedan, och nu sitter jag här och inväntar våra bästa år på tv. =D Älskar det programmet. :)) Efter det tänkte jag gå upp till affären och handla lite och sen förbereda middagen så mkt som det går. Tidigt? jag vet haha men det är skönt att ha den förberedd så att det bara är och stoppa den i ugnen sen när det är dags. :) Linus lagar ju maten varje dag här hemma så kan vara snällt att avlasta och överaska honom lite.. Det blir tacogratäng på menyn, :D Men men mkt matsnack nu.. hehe. :) Har inte bloggat på hela helgen, men i lördags så var vi till liisa som sagt , som fyllde 22. Vi gav henne en plånbok och blommor. Hon hade önskat sig det och jag hittade en jätte läcker så varför inte? Och igår var det storstädning och sen åkte Linus och Amanda till hans mormor och jag tog det lungt hemma. Åkte ut med mamma en stund och sen slappade hemma. :) Kan va skönt det också.. Aja ska slänga in en tvätt innan våra bästa år börjar, :) och sen mysa ihop. :) Hörs senare ! :)

Kommentarer
Postat av: maja

tacogratäng lät inte helt fel:)

2011-10-17 @ 10:41:05
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nej :) hehe, är galen i tacos så det är perfekt att man kan laga det på olika sätt. =)

2011-10-17 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0