Onsdag

Hej gott folk. ! Hur står det till ? Själv är jag ensam just nu, Amanda är på dagis. Hon är så söt, hon ville verkligen gå dit idag och blev jätte glad när vi tog på oss och traskade dit. :D själv ska jag slappa, eller jag ska upp till centrum och handla lite snart, och förbereda maten idag igen.. Tro det eller ej men JAG tycker faktiskt det är rätt så skönt att laga maten för omväxling. Iallafall när man får göra det ensam och lyssna på spotify. :) Så det är det jag vet just nu iallafall. :D Haha vid denna tid så tänker folk kanske på vad dom ska äta till frulle, själv sitter man och planerar middagen.. :D Men att vara småbarnsmamma innebär tidiga mornar och då hinner man med mkt planering.. Men men, ska upp till malin en snabbis innan affären. :) Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0