Ferre igår!

Igår va vi på fest hos min pappa o Madde :) vi firade hans födelsedag och de kom massa massa folk.. Så de va skoj :) Amanda var med en stund men åkte sen till mamma o Lasse o sov så att vi kunde stanna och inte känna att de blir jobbigt med hemgång eller att hon skulle vakna i vagnen hela tiden.. Gravid som jag är så kunde jag ju såklart inte dricka men konstig som man är så känns de som om man har gjort det haha, huvudvärk och känner mig extremt trött hehe.. :) men Amanda är pigg och sprallig fast hon e tok förkyld IGEN, och ögoninflammation känns de som om hon fått... Kanske blir svårare att ställa om tiden för mig och inte henne haha... Aja nu ska vi kolla lite barnpogram. Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Rikard Staf

Vi hade väl trevligt !

2011-11-02 @ 22:12:17
Postat av: Angelica

ja verkligen :)

2011-11-22 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0