Amanda ska få en lillasyster !

Igår var vi på det efterlängtade ultraljudet som visade att vi ska få en liten flicka till . :D Hur roligt som helst... =)
Och allt annat såg jätte bra, så där släppte min oro massor... Har inte kännt så mkt sparkar och sånt som man hör och läser att man ska nu så har vart lite orolig.. MEN det var för att moderkakan låg i framkant som det kunde bli lite dovare känslor. så de va ju bra. :)

Nu är jag även ägare till en iphone 4. (vit) ihihi. Linus har köpt oss en varsinn. =D Inväntar bara att mitt nr ska komma igång på den innan jag kan använda men det skulle bara ta nån dag extra.. :D Överlycklig.. Hihihi, äntligen kan jag lägga in lite bilder på bloggen då oxå ;) höhö.

Aja ska ta mig en dusch nu och sen natta mandisen och sen mysa vid tvn. :)

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0