Boring ...

Halloj .

Mandisen ligger och sover, Linus har åkt iväg till stan och jag ligger här vid bloggen och håller på att ruttna av uttråkhet.. haha..

Limpan skulle med några kompisar in till stan och se på matchen ikväll men dom ska väl ta några öl å sånt där inne först.. Kul för honom, mindre kul för mig haha , nejdå klart jag unnar honom det men man blir ju lite rastlös asså..

Men när manis vaknar så ska vi åka till centrum och kolla lite, de är lite uppträdanden där idag och jag måste ju ändå handla så kan man ju sysselsätta sig med något..

Ska köpa hem lite räkor o sånt å ska göra mig en efterlängtad räkmacka till kvällen. :) haha.

Jahapp, ja vet att ja lovade kort förra inlägget men kan lägga in lite ikväll .. Så får man se hur stor min sessa har blivit..

Nu ska ja tråka lite till tills hon vaknar å sen drar vi ut i det "fina" vädret.. :)

Ha en trevlig lördag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag har precis börjar läsa din blogg, har du barn? Och vilket gymnaium går/gick du i?

2011-07-13 @ 22:40:44
Postat av: Marko

Hallo, long time no seen!

Vad kul att du fått barn o familj, önskar Er allt gott, hälsa massen oxå;)

2011-07-19 @ 00:50:10
Postat av: Angelica

Hej Marko :) kul o höra från dej, hur mår du? Tack ! :)



Och du namnlös, haha vem e du? jag har inte uppdaterat för mitt internet funkar inte just nu. Men snart e det tillbaka :) aa jag har barn, gick på sollentuna fria.

2011-08-14 @ 14:37:03
Postat av: Angelica

Hej marko , kul o höra från dej, e allt bra med dej? Tack! :)



Och du okänd, haha. mitt internet har vart frånkopplat så har inte kunnat skriva, men snart. Aa ja har barn, gick på sollentuna fria

2011-08-14 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0