Sjukstugan

Hallå igen .

Har inte haft tid till att uppdatera..

Amanda är sjuk, hon äter knappt någonting alls, och av det lilla lilla hon får i sig till o från kommer ut direkt, antingen som kräk eller bajs. haha trevlig info jag vet...
Men de är skit jobbigt alltså. Man blir ju orolig när hon inte äter liksom.

Vi har ringt till vårdguiden och till vårdcentralen, imorgon ska vi ringa bvc.. Dom säger att det kan bero på tänderna men behöver nödvändigvis inte bero på det så dom tyckte vi skulle kolla på det.. Vilket vi försöker men de är inte lätt när vart man än ringer så skickar dom bara vidare än... Suck..!

Imorgon skulle vi egentligen gått på spelkväll hos min pappa, och de har jag längtat efter as mkt!! Hela graviditeten och nu efteråt och självklart med min tur i livet så ska amanda bli dålig precis just då, drar en djup suck över det hela..

Men nu blev detta ett depp inlägg, men man får väl ha sånna också antar jag. hehe.  (A)

Helt synd e det ju inte om mig, min älskling står och gör min favvo mat just nu. Rödspätta, med potatismos och smögensås.. Muuums..
Och jag har nyss försökt få i mandis lite mat men det misslyckades.
Får försöka lite mer snart.

Jaja, vi hörs senare.
Puss på er.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0