Gott nytt år.

God morgon på er.

Våran nyår med Linda och Jonas blev av och vi hade de trevligt.
Det blev sent dock, ja gick in och la mig vid 3, och då frös ja så mkt så ja skakade så amanda började röra på sig haha så de blev verkligen inte mkt sömn där inne.
Nu ligger Linus och sover, han lär man ju inte se på timmar... Sånt e ju trevligt, när vi kom överens om att hjälpa till med lilla mandis idag, men han kanske överaskar mig vem vet...

Igår blev de god mat, god efterrätt, Galen panna, wii spel, champane på tolvslaget,raketer och sen mer wii spel. hehe. =) men de va trevligt..

Men nu ska ja gosa ner i soffan med Amanda och hoppas på att kanske kanske få en timmes till sömn, tar dock alltid tid för mig att somna hur trött jag än är så kan väl räkna med en halvtimme. Men sen ska jag ändå vara världens bästa mamma! :D hehe.

Puss på er, och hoppas att eran nyår blev lyckad den med.

Gott nytt år ! och God fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0