God morning.!

Godmorgon på er. ! :D

Jag och Amanda är uppe med tuppen som vanligt. Linus är ledig och ligger och sover, lyx.. hehe. =)
Idag vet jag inte vad som händer men någonting hade vi väl tänkt hitta på. :)

Vad jag har missat att skriva i bloggen är att Amanda har fått två tänder nu som håller på att växa upp och hon kryper nästan. :D Lite ålning just nu men det går bara fortare och fortare så det är ju kul . :)

Och vi har äntligen ett dop datum. =) Den 12/2 blir min prinsessa döpt. :)

Men jag tänkte bara köra en kort uppdatering nu och tänkte lägga upp lite bilder och mer skriv senare. :)

Nu ska vi ligga och gosa i soffan och kolla på vakna med the voice min lilla prinsessa och jag..

Men usch vad trött jag e idag!! Och det är ju typiskt när jag e trött så är inte amanda det och när ja är pigg så är hon trött. haha ödets ironi som jag brukar tänka för mig själv..

Ja ja nog snackat vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0