Bra och dåligt

Amanda börjar på att piggna till sig faktiskt, hon åt upp hela sin välling igår kväll haha. Så aptiten kommer nog tillbaka. Och den kommer inte ut på en gång eller.... (Eller har jag sagt för mkt nu, peppar peppar, ta i trä) haha.

Dock så är jag helt ur balans , de började sätta igång igår på riktigt. Riktigt ont i halsen, svag i kroppen, svettas och fryser hela tiden,ont i magen och helt orkeslös. Pallar inte..

Linus fick ta amanda imorse bara för de och när jag klev upp så känner han sig också helt ur balans så han gick å la sig... Jag orkar inte, om amanda håller på att bli frisk nu ska hon då vara med två andra sjuklingar..

Nej usch, nu får detta va över !!

vet inte vad det blir av dagen idag, de blir vad man orkar..

Hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0