yeeeeey

Wiihoo, Vi har äntligen fått tillbaka vårat internet så nu kan jag sitta här bland annat och skriva massa strunt.! :D

Min docka sover och linus jobbar, så jag "make time for my self" som jag och linus alltid säger haha. :)

Det känns skönt å vara tillbaka, just också för att det faktiskt händer massa nu.. Vi väntar en till liten bebis som sagt. Beräknat i februari som vi vet än så länge men det kan ju ändras sen på ultraljudet som vi har den 3e oktober.
Ja längtar! :)

Annars då, min prinsessa börjar bli stor, vi väntar på svar från dagisplatser nu och sen är det inskolning för henne.. Hmm där är de ju delade känslor, ja menar usch jag vill inte lämna ifrån mig min lilla älskling. Till folk som inte ja känner också!! buhu, men samtidigt så kommer hon få det roligt + att jag måste ju. Ska sen försöka jobba en del innan nya bebban kommer.

Jag och Linus har haft en supermysig semester med min pappa och madde ute på gräddö, bodde i stuga där i en vecka. :D vilket var jätte mysigt.. Bilder på det ska läggas upp sen det lovar jag. :)

Min kamera e bara så jobbig. det är glapp i sladden så man får sitta hur länge som helst å kämpa för att få in kort men ja ska ta mig tid till det också. :)

Jaja nu nog om det, ska mysa av min lilla egentid, hon lär vakna när som helst och då är det lek och bus som gäller.

Ha en bra dag i solen.! :)



Världens sötaste tjej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0