Storstädning

Hallå alla fina.

Idag har inte mkt roligt blivit gjort men ändå de mest behövliga.
Storstädat här hemma är det ända som gjorts egentligen, hehe, men gud så skönt det är nu efteråt. =)

Vi ska unna oss en mys middag med Fläskfile och potatisklyftor till middag och till efterrätt blir det pannacotta :) Mums.! Men det tar vi när mandis har somnat så vi får lite lugn och ro också, hon har ju redan ätit :)

Nu om 10 min börjar Audrina på mtv . Hahah ja jag kanske e en mtv nörd som jag fått höra, men men ja står för det och jag kan säga att jag älskar att titta på the hills, teen mom och sånt. :D och nu blir det Audrina, som också vart med i the hills. :) haha.. Jaja, sen vid 19 är det pretty little liars. wiho. :D mysmys, för mig iallafall. Linus gillar inte söndagarna så mkt, så det är enligt honom så mkt skit på tv. Haha. :)

Men men ska hjälpa till lite med mandis nu som just nu kräver en del uppmärksamhet..


Just det, roliga jag som inte kunde hålla mig firade min älskling 1 vecka förtidigt igår. Han fyller år nästa helg men jag kunde inte hålla mig så han fick presenter igår, En armani klocka och två jätte fina tröjor.. Bilder kan jag lägga upp imorgon, ska bara få han å posa lite. :)

Jahapp, vi höres sen.. Puss på rumpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0