Home sweet home

Är det familjen mupp som vart ute och åkt eller är det? haha..

Jag, mamma och malin åkte till kista och kolla affärer, dom skulle ha varsinna converse och mammas fanns där men såklart inte malins. Så vi åker (eller ska ja säga studsar) till barkaby stadium för att kolla.. Det var nått fel på bilen så det var som om vi studsa fram... haha. Det fanns inte där heller. Så vi fick studsa vidare till väsby.. En less och hungrig liten tjej har jag i baksätet också, så alla blir stressade och irriterade. När vi kommer fram så glömmer mamma bilnycklarna i bilen, Alla är jätte kissnödiga och törstiga och vill bara hem... Och nu äntligen har jag landat hemma. Ätit middag med familjen och ligger nu i soffan o drar några djupa andetag... =D .

Snart kommer malins kompis Jessica upp med ute korgmöbler som vi ska få.. Som sagt så vill vi göra om vår balkong till en mysfaktor, så det passar ju perfekt.

Sen blir det true talent å sen sova hoppas jag. Är jätte trött efter vårt äventyr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0