Lite känslor.

Idag har vi först vart på ikea, behövde åka bort lite men de blev bara en snabbis dit, typ en promenad inne där haha, sen åkte jag och mandis till moster,morbror och kussarna och pratade lite om mormor och lät dom gosa lite med mandis.. Det kändes bra att åka dit lite faktiskt..

Måste bara säga att jag tycker att moster har vart helt underbar under den här processen, hon har tagit hand om allt så bra, vart noga med att alla ska få vara delaktiga och prata ut om allt. 
Stor bamsekram till henne.!!

Usch jag saknar min mamma så mkt, lider så mkt med henne som sitter i ett annat land när allt detta pågår. 
Men snart e hon hemma och då får vi bearbeta allt tillsammans. Livet kan verkligen vara bra orättvist alltså. När mamma äntligen får komma iväg på en välbehövlig semester så händer allt de här och hon kan inte njuta alls. Nej usch, de e jobbigt alltså. 

Jag sörjer, de gör vi alla, men har inte gråtit så himla mkt, känner också att jag aldrig har tid, vill inte att Amanda ska se sin mamma ledsen och hon tar ju all min tid, så så fort jag får lite egen tid så kommer tårarna.. 
Men ont gör de hela tiden, känns tomt, och overkligt och aa de går egentligen inte att förklara hur de känns... 

Jag ser mormor som en bästa vän som man kunde dela allt med,  Relationen vi haft är helt obeskrivlig. Vi pratade om det ofta.. Vi brukade resonera att vi förmodligen måste kännt varandra i ett annat liv också eftersom vi haft en underbar relation och aldrig tjaffsat, alltid haft kul tillsammans och kunnat prata om allt. Och jag tror på det, därför tror jag också att vi kommer ses igen.

Ja, nu blir de lite personligt i bloggen. Men att få skriva av sig känslor känns rätt bra ibland. Och man kan gå tillbaka å läsa det själv sen också..
Nej nu ska Amanda nattas så nu får det räcka här..

Godnatt säger jag redan för ja kommer nog inte in mera idag.

Kommentarer
Postat av: Madde Christoffersen

Tänker på er. Kram<3

2010-10-30 @ 18:15:17
Postat av: Angelica

Tack ! :) <3

2010-10-30 @ 18:30:17
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0