Hemma :D

Nu är vi hemma igen !

Shit va creepy när  jag gick upp till mamma, så står de en bil lite längre bort från mig på vägen och han som satt i den stirra som fan, och vinka dit mig.. Men ja fortsatte bara gå såklart. haha började fantisera att han ville ta mitt barn och grejjer .. Haha !!  men om de va nån jag kände så var jag inte otrevlig men du såg faktiskt läskig ut haha...
Och isåfall så ropa på mig nästa gång istället för att sitta å vinka i en bil då man knappt ser...

Nu står Linus och fixar middag, kyckling. =D
Amanda har nyss ätit så nu e de vår tur. :))

Härlig dag idag iallafall, en riktig slapp och mysdag tillsammans med mammsen... :)

Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0