Börjar igen haha.

Hallå!

Jag är tillbaka igen, haha tappade lusten där ett tag och sen så blev de inget mera med det liksom. :)
Men nu kom lite småsug efter bloggen tillbaka igen..

Så vad har hänt, Ja Amanda är nu 4 och en halv månad.. Tiden går så fort..
Hon är fortfarande världens snällaste bebis. Somnar vid 7 tiden ungefär och sover hela natten till ca 6 på morgonen, får lite mat och sen så somnar vi om till 8 :D

Har börjat mata henne med gröt till frukost och lite pure som mellanmål, har testat majs och potatispure, men de va väl ingen direkt favorit hos lilltjejen, Gröt därimot älskar hon, äter hur mkt som helst hihi . :)

Ja vad har vi gjort, vi har börjat besöka öppna förskolan en del, de e mysigt tycker jag.. Igår var vi på babymassage där. :D
Brukar gå tillsammans med en kompis som heter Carro, hon har en son som är en vecka äldre än Amanda, Liam heter han, :D

Men nu har ja bestämt mig iallafall för att börja blogga igen, så ska skärpa mig med att få mina bloggtorka stunder hehe . :D

Jag och Linus är fortfarande lika lyckliga hehe. .:D , nästa månad den 17e så har vi vart tillsammans i 2 år, och de ska vi fira genom att ta in på ett hotell i stan och boka sviten... Ja längtar massor..

Men men , nu kom min älskling hem från jobbet och Amanda sover i soffan så ska passa på å kramas lite nu..
Vi hörs senare eller imorgon iallafall :D

Hare bra!



fick bli en lite gammal bild på prinssesan från i sommras, har inte laddat upp dom nya på datorn ännu... gör de imorgon. ni måste ju få se vad hon växt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0