Äntligen helg. :D

Godmorgon !

Blev inte mkt skrivande för min del igår men mitt internet fungerade inte och var lite halft upptagen också.

Idag ska vi snart gå och ta en promenad, sen blir det och gymma och senare blir det ett besök till min älskade mormor...
Amanda har nyss fått sin gröt och idag provade vi med lite mango puree i , de blev lite roliga grimaser men jag tror hon hon gillade det iallafall.

Imorgon åker mamma och lasse till Rhodos. :) OM man är avis, här är de kallt som fan tycker jag, och snön som kommer då å då gör de inte bättre... Och så åker dom härifrån .
En resa med all-inclusive också.. Lyx eller vadå!.

Ja ja, nu ska vi sätta fart här och fixa lite frulle, och sen blir de promenix. :D

Höres sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0