Vindjackan.

Halloj!

Min uppdatering i helgen har ju inte vart den bästa kanske, men ja har haft läxor och sen har jag tagit det lungt med min älskling.! :)
Men jag lovade ju innan i veckan att jag skulle lägga ut bild på vindjackan jag köpte till våran lilla prinsessa. :)


Visst är den fin? :D . Den är lite stor nu, storlek 86 hehe, men hon växer i den. Folk säger ju att dom växer så fort. :)


Vi satt upp en himmelsäng i hennes rum också nu i helgen. :D , men på kortet såg det lite avlångt ut haha men de är fint . :)


Men men ska göra iordning lite lunch, vi har skola vid 15.00 idag också. Suck, men men..
Vi hörs sen . Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Va söt jacka! :) Den kommer nog vara lagom till nästa sommar. Vad fint hon kommer få det i sitt rum. Ett riktigt princessrum! Urgullig tapet. Funderar på att tapetsera i Kaspers rum faktiskt.

2010-05-10 @ 15:40:17
URL: http://beingpetra.blogg.se/
Postat av: erica

Heej angelica, vad ska din tjej heta?

Du är jätte dålig på att lägga upp bilder, lägg upp fler!! Och blogga lite mer!! (:

2010-05-10 @ 21:33:52
Postat av: Angelica.

Petra: Visst va den. :D . Aa de börjar bli riktigt fint där inne, hihi :) klart våran prinsessa ska ha ett prinsess rum . :D hehe. :) , Aa okej, de e så roligt att göra om lite ju. :D



Erica: Hej hej. :) , jag vet inte ännu vad hon ska heta, vi bestämmer inget föränn hon kommer ut.

Hehe sry sry, det är lite lathet :P , ska försöka bättra mig. hehe. :D

2010-05-11 @ 06:36:19
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0