Uppdatering :)

Inte mitt fel att det inte blivit någon uppdatering vill jag bara börja med att säga hehe. vi har just nu inget internet hemma, kul kul, och vi har beställt men man får inte den föränn om 4-6 veckor. Skoj..
Men imorgon får jag min nya mobil, hoppas man kan uppdatera från den annars får jag besöka mamma lite till o från hehe...
Men de skulle ju vara kul å kunna skriva när jag åker in till BB. :)
Än så länge så har det inte kommit någon bebis. Är inne i vecka 39 nu, 38 fulla veckor har gått så det känns bra..
13 dagar kvar till beräknat datum. :)

Helgen har vart kanon ! I fredags så var vi och grilla i steninge badet, jag, linus, lisa, inger , maria, christian och robban. Så de va jätte mysigt, i lördags var vi på grönan. Vi firade Lasse (linus pappa) som fyllde år, å de va jätte mysigt där inne också, så de har bara vart roliga saker i helgen. Igår så var det ju regn så vi köpte hem god mat från La Campana, och kolla på film.. :D

Vi är ju så dåliga på att ta kort , tråkiga vi är. :p Men såg på facebook att kort från grönan lagts upp så kan sno lite där ifrån . :D
´
Här är jag och sötis Maria. :D , man känner ju sig väldigt stooor haha. :)



Linus och christian . :D


Allihopa. :) Mysigt.


Magen i vädret. haha, vi körde femkamp där. :)

Ja ja, jag ska vara lite social ! men håll tummarna för att ja kan uppdatera med telefonen..
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0