uppdatering om sammandragningarna.;)

Hallå Hallå,

Nu kommer min trötthet tillbaka, är helt slut. Funderar på att faktiskt vila lite.
Glömde säga att allt såg bra ut hos barnmorskan igår. :D barnet har fixerat sig nu och hjärtljuden och allt lät bra. :D

Ja ringde nyss in till förlossningen och frågade om mina starka sammandragningar igår, hon tyckte inte att ja behövde komma in men att jag skulle vara inne idag och ta det lungt, och att om de kommer flera så ska jag ringa. Man ser ju helst att de ska ha gått 37 fulla veckor minst innan barnet kommer och det har det ju inte. Men de lät som om de inte var någon fara, ja känner ju ingenting nu liksom. :)

Ja ja , de va bara en kort liten uppdatering ! :)
Hoppas ni får en trevlig dag. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas det kommer gå bra för dig gumman. håller tummarna för dig=)

2010-05-13 @ 20:39:34
Postat av: Angelica

Tack! =D hihi

2010-05-13 @ 22:01:46
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0