Torsdag morgon.

Halloj.!

Sitter här nyduschad och ska börja fixa till håret lite strax. :)
Vi har skola idag, eller vi ska dit och kompletera ett prov som inte gick vägen förut.!
Sen ska jag och mamma åka till barkaby och kolla runt lite i affärerna. :)
Hon har sett någon fin vindjacka till bebisar som jag tänker kolla in. hehe, Så de blir mysigt..

Igår var jag,mamma och mormor till väsby centrum och kolla affärer. Jag hitta tre tröjor som jag kommer i för 29 kronor styck hahah :D men vadå ska bara gå med en stor mage några veckor till så varför lägga ut mer än man behöver då..
Lägger upp en bild sen på kläderna..

Men nu ska fixas! :)
Hörs sen . 
Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0