Tänk om den exploderar?! :O Haha!

Hjäälp, jag skulle nyss vara duktig tänkte jag och tömma diskmaskinen och sätta in en ny, men då fanns de självklart inget vatten! man blir galen, man vet aldrig nät man har vatten här och inte, så då struntade jag i det men nu när jag skulle hämta en sak från badrummet så började toaletten göra ljud ! :O , den typ bubblar eller nått, bör man vara orolig att man får hela husets avlopp hit snart för de låter som om toaletten ska explodera?!? :O
Va har hänt. haha, nej usch de där gillar vi inte..


Jag gick ner till skolan idag föressten och gissa vad, JAG var den ända som kom till lektionen HAHA. Visst vi är bara 6 st som läser just nu men ingen kom bara jag så jag fick gå hem igen.. Kanske man fick lite plusspoäng för att man dök upp? :P haha.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha shit det där låter farligt =O



Vart var det ni bodde någonstans nu igen=)

Puss

2010-05-04 @ 22:04:33
Postat av: Madde Christoffersen

Jag trodde du pratade om magen... Hi hi! Pang, bom!!

2010-05-05 @ 15:38:15
Postat av: Angelica

Linnea: Haha aa. :) , uppe i valsta! :)



Madde: Hahah aa nej den får vi hoppas att den håller tiden ut haha. :P inget pang bom här helst.

2010-05-06 @ 07:56:59
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0