Myskväll

Halloj på er !

Igår så gick vi aldrig ner till brasan, de va kallt och det små regna så de fanns liksom inget sug efter det men vi fixade lite i bebbans rum, satt upp lampa och möblerade så som vi vill ha de och så mös vi framför tv:n,

Idag blir det också en mysdag framför tv:n , vi har köpt fläskfile som vi ska fixa till och så har vi köpt massa godis och AVATAR filmen ! =D , så de ska bli myyys ! . Hoppas filmen är bra, fast de har jag hört från många att den är.

Vi skulle egentligen till Lasse och Karin idag, (Linus pappa!) men de blev inte så, vi träffade dom en snabbis hos linus farmor och åt lite smörgåstårta och sen var det egentligen meningen att vi skulle åka till dom och äta, men ja känner att ja har lite små ont i magen idag så vi stannade hemma ! , Idag kändes de verkligen som om det tröck på, sprang på toaletten och kissa typ 3 ggr på tio min, helt sjukt.. ! Så de kändes bättre att få vara hemma.! :)

Men Men , vad mer kan man säga? , inte så mycket vad jag kan komma på.
Hörs sen istället.
Puss '

Haha snygga va? :P , jag bjuder på den. =D haha.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0