Mina första sammandragningar.!

Herrejösses vilken natt.!

Det började med att vid halv 8 ungefär så började jag må jätte jätte illa, Linus fick hämta en hink som jag kunde ha brevid mig för det kändes seriöst som att jag skulle spy, och Linus började säga åt mig att försöka sova någon timme så det skulle gå över vilket jag försökte.
Jag somnade i soffan och vaknade vid 22 av att jag hade huuur ont i magen som helst, jag försöka lägga mig i andra ställningar men det gick inte, det kändes nästan bara värre och värre. Jag kolla på min mage och sen såg fyrkantig ut!! haha, och var alldeles sten hård. Ja tog mig upp från soffan och försökte väcka Linus som sov som en stock i fotöljen, men de va inte de lättaste, han va helt död. Fick sen in honom i sovrummet där jag tänkte försöka sova vidare, omed de gjorde lika ont där. Det släppte ibland men sen gjorde de lika ont igen. Och Linus sa till mig att väck mig om det är något, men bara det att när jag försökte så sov han ändå och prata i sömnen som typ hur känns det älskling? och ja ba: nej nu gör det verkligen föör ont , ja ka nju inte ligga ner, och han ba: jaha okej men älskling då, känns de lite bättre iallafall, försök att sova.
Haha så de hjälpte inte så mycket, vi har skrattat åt det där idag, han kommer inte ihåg mkt av vad han sagt änns haha.
Jag tänkte efter sista sammandragningen att jag skulle kolla på klockan och se hur långt det var imellan dom, men jag kommer bara ihåg att jag kolla på klockan när den var 45, någonting. Och sen måste det vart över.
Men det höll på en låååång stund in på natten så jag var helt slut imorse. Gick upp vid 7 och åt frukost och sen gick jag och la mig igen tills 10.30, skönt med lite sömn iallafall..

Det var mina första sammandragningar, och jag har hört från flera att det där är bara en fis i dimman om hur det kommer att vara sen !
Smärta säger jag bara .!

Idag har jag som en lätt mensvärk typ. Nu spökar de för fullt här..

Jaja vi hörs sen.!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0