jobbiga fredag !

Hallå !

Fredag idag då, än så länge så har dagen bara vart jobbig, åkte med mamma och besikta hennes bil vid 7.20 imorse så jag känner mig hyffsat trött, direkt efter det hade vi lektion i social omsorg och nu har vi snart prov i omvårdnad. Drar en djup Suck !!  Det börjar närma sig slutet för den här terminen men jag tycker lärarna stress lägger in fåniga läxor som bara tar tid.. Man har ju liksom sitt som ska göras klart innan avslutningen men ändå så kommer dom med massa skit.
Som idag, vi har avslutning den 21/5 och ändå har en lärare satt in ett studiebesök den 24/5 i stan :S , hur kan man lägga in saker efter avslutningen. Man blir bara trött och irriterad av att änns höra på skiten, och ändå sitter jag och skriver ner de här också haha. Men man måste få avreagera sig!

Men men , ja skriver sen eller nått ! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0