Halloj !

Hej hej allihopa !

Sitter hos mamma igen, ensam hehe ! men inte för datorns skull, eller jo delvis, behövde skicka in en kompletering jag hade i ett ämne och det kan jag ju inte göra utan internet så jag gick upp hit och lånade syrrans dator..

Lyxigt dom föressten, Malin är i Rhodos med pappa å madde ! Vissa har de bra. :)

Nu är jag iallafall klar med min kompletering och jag fick ett mail utav en lärare nyss som sa att jag var godkänd och klar i en till kurs !! Herregud vad skönt !! =D

Då väntar jag bara nu på ett svar ifrån en annan lärare och så fort hon godkänt mig så har jag ingenting kvar! Tänk va skönt, en termin till är när som helst helt slut.. Hoppas på att jag inte behöver göra om något prov eller läxa i den kursen bara så e jag ju klar.. Jag håller verkligen tummarna. =)

Ville iallafall uppdatera när ja ändå satt mig vid datorn. ! :)

Idag får jag min mobil också, hihi vilken toppen dag, inväntar linus från jobbet bara sen så har ag en ny telefon. =D
Såå kul. hihi.

Jaja. Vi får höras senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0