Butterkaka besök ! :D

Idag kom Malin upp med en butterkaka så vi satt och fika en stund. :D mysigt,
Hon skulle egentligen kolla om ja hade några gamla jeans liggandes som hon kunde göra shorts av men dom hade mamma och jag slängt när vi rensade kläder förut. Haha, men de va trevligt med lite sällskap. =D

Nu står Linus och lagar fläskfile och potatisgratäng, med en sås som han gör med creamfresh och gräslök. Mums! Min älskling kan ju iallafall laga världens godaste mat och han vet ju hur man skämmer bort sin tjej iallafall . =D hihi..
Så de blir en myskväll med god mat och hyr film.. :D hihi..
Blir säkert uppdatering imorgon nästa gång !! :)

Håll tummarna att det inte blir mera jobbiga sammandragningar inatt.


En jätte gammal bild på mig och min kära syster! Men ändå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0