Trötter!

Guuud så trött jag är idag, ja känner i hela kroppen och ögonen hur allt bara vill krypa ner i sängen igen och inte kliva upp på hela dagen. Ändå så sov jag till halv 8. ja brukar ju sova till 5 :O när Linus väckarklocka väcker oss. hehe.
Men är ändå sjukt trött... Morr !

Ska iväg till jobbet vid 13.00 och sen ingenting mera. hehe=)

Linus fick reda på igår att dom ska åka iväg med jobbet igen och åka skoter från nästa torsdag, hur länge vet han inte ännu men jag skulle chansa på att dom stannar till söndagen med tanke på att dom alltid åkt på en tors till en sönda annars.. Buhu , så de blir en trist helg nästa helg utan min älskling. Får mysa med honom massor denna helg istället. Tänkte faktiskt kolla med mamma om hon är sugen på att gå och kolla på farsan på bio, och i sånt fall så  bjuder ja ut henne på en liten dejt . hehe =) .

jaja klockar tickar och nu börjar andra avenyn... Måste se. hehe.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0