Onsdag morgon.

Godmorgon allihopa !
 
Nu är läxan inskickad och klar. Usch va jobbig den var. Det var i social omsorg. Känns skönt iallafall. Jag har sovit jätte dåligt idag för jag hade så himla ont i ryggen så jag kunde inte änns vända mig i sängen utan att ja vakna av smärta. suck. Så min natt har inte vart någon rolig natt. Nu sitter jag här jätte trött men ja kan ändå inte sova, skumt de där...

Ja gick upp vid 5 imorse när Linus klocka ringde och åt då lite frukost och sen gjorde klar läxan. Och nu håller ja på att baka bröd hehe :) är sugen på nybakat bröd faktiskt. :D
Visar resultatet sen. Ja håller på och väntar på att degen ska jäsa..

Nu är de bara roligt att baka och sånt, för vi har kopplat in diskmaskinen hahah så de blir inte så mycket eftergöra med disk och sånt hehe. :)

Men men , ja visar sen hur de blev. Nu ska ja kolla lite på Vakna med the voice. :)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0