Ons morgon

God morgon allihopa ! =D

Provet igår gick extremt bra, både jag och mamma var så glada efteråt hehe. :D eller de kändes bra iallafall.
Vad vi inte visste var att det var ett grupp prov så vi blev indelade i grupper och gjorde provet tillsammans, Hehe så de va bra, lite typsikt bara att det är ett sånt prov när man faktiskt har pluggat på än på ett prov som man har svårare för haha. :) aja. Skönt att ha de gjort.

Idag ska vi ha lektion på Karolinska. Vi ska vara där vid halv 1 typ :) och göra lite övningar, så de ska bli intressant. =)

Imorgon åker Linus =( buhu,dom skulle tydligen till sandviken.  vilken lång helg de förmodligen kommer att bli, vi är typ inte vana att vara ifrån varandra alls haha:) men hoppas han får de roligt iallafall :)
Får väl passa på att plugga i helgen då, känns som om man inte gör annat haha men man måste ju. :)

Ja ja , jag tror ja ska gå och ta mig en dusch så jag har de gjort, och förbereda mig för att åka :)

En sak till bara, hur skönt är de inte ute nu för tiden. (peppar peppar) haha, man blir så glad när man kliver upp, redan nu så skiner solen på så bra. :D hihi, verkligen härligt ju !! =D

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde Christoffersen

Det blir spännande att få prova lite mat hos er! Det är ju som du säger, man blir pigg av vädret och får lust att göra saker. Kram

2010-03-10 @ 14:39:37
Postat av: Angelica

ja hihi =D .



Aa men verkligen, vårkänslorna pirrar fram mer och mer =D

2010-03-10 @ 15:55:14
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0