Linus kommer hem =)

Sry för dålig uppdatering i helgen men jag har inte suttit vid en dator i helgen haha =)
Jag har vart med mammsen.

I torsdags så var vi på bio och såg Farsan :) den va väl ganska rolig men jag hade trott att den skulle vara roligare faktiskt.. Sen så sov hon här, och jag resten av dagarna så sov jag hos mamma och lasse :)
Ville inte vara själv när Linus va borta, hehe, då sover man ju med ett öga öppet :P

Men idag blir de att sova hemma, Linus kommer hem idag =D

Men ja tänkte bara fort skriva ett inlägg, ska nämligen till affären strax så jag skriver sen.

Puss


Den här låten va ju huuur länge sen som helst som man hörde, haha ja satt och tråk kollade lite på youtube så kom den upp, ja kommer ihåg att ja älska den som mindre =D , hehe minnen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0