Identitet ?

Det blev inget jobb för mig, min brukare mådde inte så bra i dag så jag fick vara hemma. Så ja passar på med läxorna dåra. Har en läxa i "Människan socialt och kulturellt" som ska vara inne på måndag så de är ju lika bra att passa på tycker jag... Men den va lite krånglig. När mamma berätta om den så tänkte jag direkt åå va skönt med en enkel läxa men där fick ja mig en liten näsbränna..
Ja ska just nu skriva ner min identitet, vilket var lättare sagt än gjort. De va faktiskt svårt att skriva om sig själv fast man inte tror de..
Va ska ja skriva. hmmm....

Tog en bild nu för ja va uttråkad, och ärligt talat så ser ja ju gråhårig ut på bilden längst upp. HAHA upptäckte de nu, de är ett stort INTE OKEJ. :P , Kanske ska skriva de på min läxa, ser gråhårig ut på kort... hahah. nejdå, nu är jag för uttråkad vilket kanske märks i mitt inlägg.
Ska fortsätta att försöka komma på ett bra svar på min läxa, medans bebisen i magen buffrar omkring. =D

Hörs sen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0