världens bästa tjej.

godmorgon !! visst blir man glad utav bara lite komplimanger ändå, och visst jag får höra en massa fina saker varje dag eftersom jag har världens bästa kille. Men igår kväll när vi skulle sova så fick jag världens härligaste puss o kram och kommentaren "du är världens bästa tjej.) Helt trött va han och det var de som gjorde honom extra söt! Sen somna jag in med ett leende på läpparna och en härlig känsla i kroppen.. hur härligt är de inte att vara kär egentligen hihi ! <3 nu är de inte långt kvar förän vi är tre heller. Ska bli så mysigt! 3 dagar kvar till beräknat datum. vi var på barnens hus här om dagen och köpte en badbalja och en gungstol till lill tjejen! Hur fina som helst. Och mamma köpte oss ett par barn gardiner till hennes rum så nu är de jätte mysigt där inne,(tack mamma) vi ska bara kolla på en matta sen är de helt klart hihi :) vi tänkte kanske göra de imorgon. Kan tyvärr inte lägga upp någon bild nu för de går inte från telefonen.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Visst var hon beräknad tills idag? =) Tänker på dig gumman Puss

2010-06-06 @ 12:02:14
Postat av: Anonym

Aa nu är de två dagar över tiden..

2010-06-08 @ 12:45:53
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0