Uppdatering, 8e juni

Hallå ! :D

Har inte kunnat skriva något tidigare för de e inte så kul att blogga från telefonen och varken kunna lägga upp bilder eller hur mkt text man vill..
Men men, här sitter jag nu hemma hos mamma, fortfarande gravid ! , har gått över tiden 2 dagar nu men de känns mer vill jag lova..
Allt är klart hemma till lill tjejen så nu får hon gärna ploppa ut..

Jag är sist kvar nu med att vänta barn, alla i mamma gruppen har fått, + Linda å thomas som fick sin lilla noel här om dagen. :D
Så nu kan de väl iallafall få bli min tur?

De e sååååå varmt att gå runt som jag gör, man duschar men svettas lika mycket direkt efter så nu börjar jag verkligen känna att jag har fått nog.

Nästa tisdag fyller jag 21 år, och jag har en stark känsla av att jag kommer få dela min födelsedag med min lilla tös. typiskt, haha , man vill ju ha en egen födelsedag men samtidigt så kan man ju inte få en bättre födelsedagspresent.. :)

Jaja, i helgen så¨gjorde jag och Linus klart bebbans rum, så ja lägger upp bilder så får ni se hur fint de blev. :D är jätte nöjd. :)

Och i fredag så kom Linus hem med en sprillans ny vagn, vi hade ju en begagnad först men hur kul är de? visst det är inget fel med det, men de är väl alltid roligast med nytt. :D så nu har vi även de. hihi. .=D


Här är rummet framifrån. :D


Och rummet från en annan vinkel. :)


Sen våran fina nya vagn hihi . :D



Jag ska försöka slänga in ett inlägg när jag åker in eller när de börjar bli dags iallafall. :D
men kan ju såklart inte lova hehe . :D

Håll tummarna att de blir snart. :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad fint ni gjort =)

hoppas hoppas hon kommer snart:)

2010-06-08 @ 22:08:28
Postat av: Lurv

Hallå tjejen !

Kanonfint rum !!

/ Kram Pappsen

2010-06-08 @ 22:10:06
Postat av: angelica

tack !! :D

2010-06-09 @ 10:47:25
URL: http://angelicastafen.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Fy bubblans så fint ni gjort! Nu blir jag lite avis och vill också ha ett rum till Lova!

Hälsa Linus!

/kusin karin

2010-06-15 @ 14:50:44
URL: http://gryyneet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0