slemproppen har gått!

vilken natt, har inte sovit en blund kan jag säga, har haft förvärkar precis hela natten.. och onda sådana också.. vid typ två-tre inatt så kom dom regelbundet med 8 min mellanrum, sen fick jag springa och kissa hela tiden också.. Vid typ 3 när ja sprang på toan också så kom de en slemmig äcklig klump med blodstrimlor i på pappret, alltså slemproppen!! Haha målande bild va! Nu på morgonen så bestämde min underbara kille sig för att vara hemma med mig idag också, så nu ska han laga mat till oss, och han har ringt förlossningen, dom sa att ja skulle försöka vila, för att även om värkarna försvinner lite såkan dom komma tillbaka, vilket dom gjorde, försvann i någon timma o nu är dom här igen.. Fast inte regelbundna men jävligt smärtsamma, så nu är de bara att vänta. Håll tummarna att hon kommer idag :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter onekligen som att det är dags :)

det kommer gå så bra! Ser fram emot att få

se underverket och snacka förlossning ;) Kram

2010-06-09 @ 14:20:36
URL: http://beingpetra.blogg.se/
Postat av: Anastasia K

Hej, kl är nu 04:45 och jag är så tacksam för att jag hittade din sida och ditt inlägg......

Jag har nämligen uppleft samma from kl 01:45 i natt och nu kl 04 någongång så gick väl den där slemproppen.....sitter nu med kaffe och väntar på nästa värk (ca 7-10 min emellan)MEN jag hade en paus i värkarna på typ en timme så jag tror inte det är dags ännu. Därför känns det tryggt att ha läst vidare på din blogg och fått info så jag hoppas att mitt förlopp fortsätter som ditt gjorde iom att du "kom igång" dagen efter....

Många tack och ha det bra.

/Sia

2010-07-22 @ 04:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0