Är såå lycklig :D

Hej allihopa! :D

Vilket skönt väder idag, men ja å Linus har inte tagit oss ut idag. Eller vi har suttit å solat på balkongen om de räknas hehe . :)
Vi skulle egentligen till Linus pappa i gustavsberg idag men det blev inte så för vi har ingen bil och det kändes inte lockande att sitta på ett varmt tåg och trängas med lilla Amanda.

Men vi ska kanske ta oss en promenad snart ändå :)

Vad gör ni av dagen ?

Midsommar blev kanon. Amanda fick vara hemma hos sin mormor så åkte jag och Linus in till stan ett tag, vi åt lite mat där inne, satt på olika uteserveringar och gick till grönan då jag fick upp Linus i flygande mattan som han aldrig åkt, han har tydligen aldrig åkt något så de va kul. haha, han blev helt knallvit i ansiktet stackarn haha.
Efter stan så åkte vi hem till Linus kusin Karin där de va grill och trevligt folk. :D
Så midsommar kunde inte blivigt bättre, sen va de hem till lill tösen som hade varit hur snäll som helst hos mormor, mest sovit hela dagen..

Kan livet bli bättre, jag är mamma till världens sötaste och goaste dotter och har världens bästa kille.
Jag njuter av varje sekund. hihi.

Men nu ska ja kila iväg till mina älslingar igen. Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Linnea

Så glad för din skull gumman =)

2010-06-27 @ 21:46:09
Postat av: Angelica

tack gumman :)

2010-06-28 @ 09:20:08
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0