Fredagsmys


Igår var jag ute på bryggeriet med mamma, har inte vart ute sen jag vet inte när så de va roligt.. :D
Vi gick ner vid 18 tiden typ och satt oss på uteserveringen och sen var vi kvar tills stängning vid 02.00, :) haha..
De va karaoke kväll där och vi sjöng två gånger, fast jag hade lovat mig själv att inte gå upp...
De blev sommaren är kort, fast de va mest flams för vi lät verkligen som män som sjöng så vi höll på att garva ihjäl oss, och sen blev de roger pontare-vindarna viskar mitt namn, som gick lite bättre eller iallafall så tror vi det, den gjorde vi ju senare på kvällen som sagt hehe. :D
Men de va en lyckad kväll, kul att få komma ut lite. :)

Idag var vi nere på bvc med Amanda, hon hade gått upp 400 gram på en vecka :O haha, men dom gångerna vi vart där tidigare så har hon bara gått upp 100 gram fast dom hade önskat 200 så hon tog väl igen lite vikt, hehe..
Nu väger hon ca 5200 :) min stora tjej... Hon är 56,5 cm lång.. 

Ikväll blir de bara att mysa med familjen. Linus är och köper mcdonalds nu för ja var absolut inte sugen på något annat, haha så han va så snäll och åkte upp, o Amanda ligger och sover efter att ja precis har ammat henne. :) 

Men ni får ha en bra kväll allihopa. :) 
De e ju som sagt fredag, vilket betyder Fredaaaagsmyyyys :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0