Ultraljud idag =D

Hallå !
 
Jag har inte kunnat uppdatera för min dator har vart helt cp, ska snart lämna den till min kära fader så han får fixa den..

Min jul och nyår har vart jätte bra iallafall . =) orkar inte gå in på den dock hehe. :)
Massa fina klappar och god mat . :D

Idag gjorde vi ultraljud och allting såg jätte bra ut . =D , hihi är så glad  .. Vi ska få en liten Flicka =D så de där testet vi gjorde innan stämde inte.. Först ville hon inte visa sina privata ägodelar men barnmorskan putta lite på magen och sen så blev hon lite mer villig att sammarbeta =) hihi.. Så vi är jätte glada att allt såg bra ut och de ska verkligen bli jätte roligt att få en liten dotter. =D

Hon drog tillbaka mig en vecka också så jag är nu i vecka 19 , alltså 18+1  =) och är beräknad den 6e juni. :)
Längtar sååå mkt !! :D

Men nu ska ja och Linus göra lite mat snart, Hasselbackspotatis och kött. =D mums. hihi..
Skriver mer sen. ska bli bättre på min uppdatering..

Ha de bra. !
Puss


Kommentarer
Postat av: tooova

Har ni bestämmt vad lilla flickan ska heta ???

2010-01-08 @ 13:07:33
URL: http://danstova.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nej inte ännu . :) hehe

2010-01-09 @ 13:54:30
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0