Fredaaa =D

GodMorgon.

Idag är det skola, första riktiga lektionen faktiskt, de andra har ju bara vart introduktionsdagar..
och jag är huuuur trött som helst, hade helst sovit i flera timmar till . Men idag är de ändå freda så snart får man sova ut bäst man vill :) härligt.

Igår så åkte jag in till stockholm och träffade en barndomskompis som jag inte träffat på flera år, så de va jätte roligt, vi gick och tog en fika i gamla stan och sen gick vi runt i affärer och kolla på bebis kläder och förlovningsringar haha, men de va jätte roligt att träffa henne igen =D
Nu blev jag verkligen sugen på att börja handla bebis kläder, de finns så mkt gulligt men den här månaden ska man nog inte börja shoppa och sånt, hehe januari månad är alltid lika tajt och tråkig..

Men ja ska göra mig lite frukost och börja fixa iordning mig inför skolan.
Skriver sen =)

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0