Fortfarande virus....

Hej Hej..

Ja kan inte skriva så mkt, utan kan bara skriva när datorn tillåter de. hehe, men tänkte att ja kanske skulle lämna över min dator till pappsen i helgen eller nått. :)
Ja behöver ju den till skolan nu också .:)
Men alltså till vidare så kan jag inte lägga upp bilder eller skriva så ofta tyvärr.
Men snart är de fixat förhoppningsvis.

Själv mår ja prima, Skolan har satt igång nu och idag ska jag hämta ut mina böcker på posten så jag kan börja göra nytta, men shiit va dyrt de är med skolböckerna alltså , 4 böcker gick på 1323 kr.  :S aja..

Jag och linus fick våra första bebis kläder utav linus farmor här om dagen också , en rosa söt sparkdräkt och ett par rosa strumpor , jätte gulligt. =D hihi.

Hoppas på att åka till IKEA snart också och kolla lite sängar och sånt. skooj :D

Aja ska fortsätta med mitt här. Hörs när datorn är snäll nästa gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0