Hej alla glada.

 

Sorry Sorry för världens sämsta uppdatering. Men nu ska jag skärpa mig och nu är jag tillbaka. Min dator var ju sönder ett tag men pappa fixade mig en ny, =D så snäll som han är ! hihi . Och den här fungerar kanon. Så nu kan jag blogga massor haha!!

Nu är jag inne i vecka 26. Och de känns kanon bra ;D , Vi var hos barnmorskan för typ en vecka sedan och allt såg bra ut där. =D hihi.
Hon har börjat röra på sig mycket där inne och det syns väldigt ofta på magen hur hon buffrar omkring. :) mysigt ju. Linus kan känna nu också utanpå när hon rör sig så de är roligt. =)

Nu ligger jag hemma och är tokförkyld.!! är helt täppt i näsan och mina ögon bara rinner, eller aa idag är de lite bättre igår så rann ögonen en massa och ja kunde inte andas typ, idag så är ja täppt och har ont i halsen men ja är nog på bättringsvägen snart..Men eftersom jag känner mig så vissen så blir de inga bilder idag hehe. :P

Hallå shiiit vilket väder. Den här vintern tar kål på mig snart. Hur kul är de med sånt här väder. Och har vi inte haft världens längsta vinter som de känns just nu.. Jag vill bara ha sommar.!!


Men nu vet ni att ja är tillbaka iallafall. Kul va? haha . ;)
Ja skriver mera sen,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0