Sammanfattning av julen i bilder.

Min prinsessa var så fint klädd på julen. :D

Sötnosen


Mor och dotter :)

Kalle Anka kollande med moster

Presentöppning.

Happy family :)


Presenter utav mormor,moster och lasse var :

En jätte fin overall, everest vantar och tossar till. :)


En pulka, och en everest åkpåse. :D


Massa fina kläder, bad leksak och film.. Såg nu att jag glömde lägga till en fin nalle som hon fick av sin moster också.



Och från sin morfar och madde helgen innan :

En massa fint smått och gott . :D


Nu är grejjen sådär att jag har inte orken att lägga ut kort på alla presenterna hon fått, just för att min kamera är så seg när man lägger upp kort. Men vi är såklart tacksamma för alla presenterna, + att Amanda kommer ju använda allt så det kommer nog upp bilder på när hon gör det sen . :)


Här har vi mandis faster,moster och mormor, som kollar på wii spelarna.


Här spelas det wii för fullt, Mandis Farmor i hörnet, (hmm hon såg arg ut, förlorat på wii? haha sötnos) Sen har vi lasse som kollar med spänning och Kristian som spelar för fullt.


Det var en kort sammanfattning utav våran julafton.Hoppas ni hade en trevlig jul ni också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0